Založ si blog

Archív: december, 2015

Dnes odišla. ..

Dnes odišla labradorka Bosá naháňať motýle do psieho neba. Pár dní jej chýbalo do štrnástich rokov… Je pravda, že som Ťa spočiatku nechcel. Mal som o plemene vhodnom do nášho bytu vlastnú predstavu, ale rodina si presadila Teba. Postupom času som musel uznať, že to bolo to najlepšie rozhodnutie, na akom sme sa kedy v našej rodine dokázali dohodnúť. I keď […]

Pokračovanie článku

Istanbulské sklamanie

V Istanbule som bol dvakrát. V roku 2008 a pred mesiacom. Slávny Veľký bazár ma pred siedmimi rokmi uchvátil. Trhovníci nás lákali k tovaru s naliehavosťou, akú pociťuje človek, ktorý na kilo čerešní vypije liter mlieka. Vychvaľovali svoj tovar, ako politruci Sovietsky zväz. Ťahali nás k svojmu stánku ako burlaci na Volge lode. Postupne klesali s cenou, ako podvodníci […]

Pokračovanie článku

Paradoxy cestovania

Pred pár dňami som bol v Etiópii. V deň odletu z krajiny sme sa v reštaurácii na brehu jazera Tana, v meste Bahir Dar vďaka zapnutému televízoru dozvedeli o parížskej masakre z 13. novembra, pri ktorej zahynulo 129 a zranených bolo 352 ľudí. Samozrejme, všetkých nás to ohúrilo i vydesilo. V lietadle smerujúcom domov nikto z nás nemal najlepšie pocity, napriek […]

Pokračovanie článku

ŠPZ-ka

Šoférujúc dnes z mesta smerom na Patrónku ma predbehlo akési väčšie tmavé auto. Nevšimol som si aká to bola značka, ale všimol som si jeho ŠPZ – ku. Len ma mrzí, že som si ju nedokázal vyfotografovať. Auto bolo z humenského okresu a jeho ŠPZ bola: HE-PUTIN Viem, že to veľmi malá štatistická vzorka na vyvodzovanie akýchkoľvek uzáverov, ale videl niekto ŠPZ-ku […]

Pokračovanie článku
Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

22.04.2024 15:00

Úspech slovenskej zbierky na muníciu pre Ukrajinu zneužili podvodníci. Vytvorili podobnú stránku a nabádajú ľudí posielať peniaze.

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

22.04.2024 15:33

Ministerka kultúry chce zlepšiť súčasný stav a túži po priblížení sa k objektívnosti vysielania. O návrhu má v stredu rokovať vláda.

ONLINE: Príprava na Charkov: Rusi sa snažia vysídliť milióny Ukrajincov, zintenzívnili raketové aj informačné operácie

ONLINE: Príprava na Charkov: Rusi sa snažia vysídliť milióny Ukrajincov, zintenzívnili raketové aj informačné operácie

23.04.2024 05:55

"Ak sa Putinovi umožní uspieť v tejto agresívnej vojne, nezastaví sa na poľských hraniciach," vyhlásil britský premiér po ohlásení rekordnej pomoci.

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

22.04.2024 14:09

Obetiam tiež musí zaplatiť finančné odškodné.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 592
Celková čítanosť: 2123686x
Priemerná čítanosť článkov: 3587x

Autor blogu

Kategórie