Založ si blog

Archív: august, 2016

Návrh víkendového programu č. 4

Ďalší tip na výletík pre Bratislavčanov, ale nielen pre nich poskytuje Malý Dunaj. Malý Dunaj je vlastne 128 kilometrov dlhé rameno svojho väčšieho menovca. Od hlavného toku Dunaja sa oddeľuje pri Slovnafte, meandruje Podunajskou nížinou a ohraničuje najrozsiahlejší riečny ostrov v Európe – Žitný ostrov. Viaceré agentúry ponúkajú záujemcom splav časti tohto toku. […]

Pokračovanie článku

Návrh víkendového programu č. 3

K dnešnému tipu na výletík ma inšpirovala kniha Evžena Bočka Poslední aristokratka. Ak niekto zháňa na leto ľahkú, zábavnú knižku, odporúčam ju. Kúpil som si ju len tak naslepo, nič som o nej a jej autorovi nevedel, zaujala ma len svojou anotáciou. A neurobil som chybu. Je vtipná od začiatku do konca, má inteligentný humor. Autor v tejto a ďalších dvoch svojich […]

Pokračovanie článku

Pani Schwarzeneggerová v Bratislave

Dlhá rušná bratislavská ulica. Na zelenú vyštartujú v dvoch pruhoch autá. Medzitým na ďalšej križovatke naskakuje chodcom červená. To však nebráni mladej vystajlovanej mamičke s kočíkom vojsť na prechod. Netrápi ju, že ak už nie seba, tak ohrozuje mladý bezbranný a nevinný život. Autá flekujú, hrozí reťazová zrážka. Matka je však v pohode. Obe ruky má […]

Pokračovanie článku

Poklad v kontajneri

Náhodný pohľad z okna v zamestnaní: v kontajneri sa prehrabuje bezdomovec. Nič zvláštne. Prehŕňajúcich sa bezdomovcov tam vídam dnes a denne viacero. Prichádzajú vo vlnách. Niektorých už poznám. Obchádzajú svoj revír s pravidelnosťou šinkansenu. Odvrátil som pohľad a začal sa chystať z práce domov, trvá mi to asi desať minúť. Ďalší pohľad z okna – […]

Pokračovanie článku

Podvod s olympijskou pochodňou

V súvislosti s práve prebiehajúcou olympiádou v Rio de Janeiro mi napadlo, že by nebolo od veci pripomenúť si meno v tom čase najslávnejšieho kolegu – zverolekára na svete. Je pravda, že jeho sláva bola síce okamžitá a celosvetová, ale krátka ako život podenky. Veď kto si dnes už spomenie na meno Barry Larkin? V roku 1956 bol Larkin študentom veterinárnej medicíny […]

Pokračovanie článku

Keď vám pošle mail hrdina z knižky. . .

Pred časom (asi päť článkov dozadu, som na svojom blogu poprosil čitateľov (Vážení ľudkovia blogerskí, prosím, poraďte mi. ), aby mi pomohli z piatich ukážok návrhov anotácií na moju novú knižku (Muž, ktorý padol do trhliny, ale nie na hlavu) vybrať najvhodnejšiu. Takú, ktorá by ich najviac upútala. Ľudia pomohli a ja som ich rozhodnutie posunul do vydavateľstva. […]

Pokračovanie článku

Návrh víkendového programu č. 2

Môj ďalší tip na víkend väčšina Bratislavčanov pozná. A nielen Bratislavčanov. Možno si mnohý povie, na čo to tu píšem – to všetci poznáme, lenže o túto cykloakciu so zmiešaným charakterom terénu (časť Karpatského masívu, mestská cyklistika, dunajská hrádza, dunajské ramená) môžu mať záujem aj cyklisti mimobratislavskí a tým azda článok pomôže […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 582
Celková čítanosť: 2086248x
Priemerná čítanosť článkov: 3585x

Autor blogu

Kategórie