Katastrofálne služby na bratislavskej Hlavnej pošte – 4. časť

1. apríla 2016, Pavol Fabian, Dianie okolo nás

Hoci som po poslednej návšteve bratislavskej Hlavnej pošty opäť poslal listy pánom Ing. Jánovi Fľakovi PhD., podpredsedovi Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a JUDr. Slavomírovi Mulicovi, vedúcemu odboru kontroly, inšpekcie a sťažností akciovej spoločnosti Slovenská pošta, aby som ich informoval o nejestvujúcich zmenách po ich údajných opatreniach na zlepšenie, odpovede mi dosiaľ nedošli. Pravdepodobne preverujú stav mnou opísaných vecí. Alebo – čo je pravdepodobnejšie – kašľú na mňa.

Lenže včera (31. 3. 2016 19,21 hod.) som bol opäť nútený ísť na Hlavnú poštu na nám. SNP v Bratislave.

Parkovacie miesta pre zákazníkov pošty boli samozrejme obsadené. Dopravnou značkou dovolený čas parkovania 15 minút síce viac-menej ladí s internými predpismi pošty, ktoré hovoria, že najdlhšia povolená čakacia doba pred okienkom je 12 minút – lenže realita je iná.

Ťažké drevené dvere sa predo mnou samé otvorili (nedávno tam inštalovali fotobunkový systém, ktorý ich otvára, akurát, že kvôli nemu vysekali do steny starej historizujúcej budovy nepeknú veľkú dieru, z ktorej sa teraz na vás škľabí rozsekanou tehlou a – nechali tak)

Po vstupe do budovy som už na schodoch vedel, že je zle.

Tentoraz sa had čakajúcich z pravej (univerzálne priehradky) aj z ľavej strany (výdaj oznamovaných zásielok) kľukatil takým spôsobom, aký som doteraz nezažil. Keďže sa nezmestil do haly, tak viedol cez lietacie dvere až na schodisko. Na základe predchádzajúcich skúseností som čas čakania odhadol na 50-70 minút. Počet otvorených okienok som ani nezisťoval.

Otočil som sa na podpätku a išiel preč.

O svojej najčerstvejšej skúsenosti budem opäť informovať vyššie spomenutých pánov. A napíšem znovu aj list na príslušné ministerstvo – keď sa nám už zmenil ten pán minister. Možno čerstvý človek vo vládnej funkcii bude ešte plný entuziazmu a ochoty čosi zmeniť a udeje sa zázrak.

Jeden sa už udial – doterajší riaditeľ Pošty a.s. Tomáš Drucker (ako vraj úspešný manažér) sa stal ministrom zdravotníctva. Takže sa môžeme dočkať, že aj u lekára budeme v blízkej dobe čakať viac, ako doteraz.