Katastrofálne služby na bratislavskej Hlavnej pošte – 5. časť

13. apríla 2016, Pavol Fabian, Dianie okolo nás

Na moje posledné listy zaslané kompetentným sa mi ozvala hovorkyňa Pošty a.s. poverená vedením odboru komunikácie a ponúkla mi stretnutie, na ktorom citujem: „…sa pokúsime Vám vysvetliť aktuálny stav a tiež kroky, ktoré sme doteraz podnikli a ktoré aj plánujeme zrealizovať na danej pošte. Našim dlhodobým cieľom je totiž neustále zlepšovať služby na poštách, čo sa v konečnom dôsledku odráža aj na spokojnosti našich klientov.“

So stretnutím, ktoré sa má konať zajtra, som zbrklo súhlasil. Až potom mi napadlo, že by nebolo zlé mať so sebou diktafón a rozhovor si nahrať (bolo by to výhodné pre obe strany – ja by som mohol presne citovať povedané, Pošta by mohla argumentovať, ak by som (nechtiac!) čosi skreslil)…

Pani hovorkyňa s diktafónom nesúhlasila.

Mám ísť na stretnutie aj za takýchto podmienok?