Katastrofálne služby na bratislavskej Hlavnej pošte – 7. časť

12. mája 2016, Pavol Fabian, Dianie okolo nás

Vzhľadom na dvojmesačný prísľub prímeria, ktorý som dal na stretnutí s riaditeľom úseku pobočkovej siete a retailového predaja Pošta a.s. (vid. 6. časť poštového seriálu http://pfpf.blog.pravda.sk/2016/04/14/katastrofalne-sluzby-na-bratislavskej-hlavnej-poste-6-cast/ ) nebudem hodnotiť a popisovať nové skúsenosti s prevádzkou bratislavskej Hlavnej pošty. Doba prímeria uplynie 14. júna.

Spomeniem len to, že som medzitým dostal dva listy. Jeden z Ministerstva dopravy, výstavby a reg. rozvoja. Samozrejme nepísal mi sám nový minister, hoci ja jemu áno☺.  Generálna riaditeľka sekcie elektronických komunikácií a poštových služieb Ing. Šturdíková mi v ňom oznámila, že ministerstvo sa po mojom druhom liste obrátilo už priamo na vedenie Slovenskej pošty a.s. Vedenie Slovenskej pošty ministerstvo informovalo, že „aktívne pristupuje k hľadaniu možností riešenia nelichotivej situácie na Pošte Bratislava I.“, čím vlastne priznali, že mám pravdu. Vraj boli prijaté organizačné zmeny a situáciu denne monitorujú a vyhodnocujú. Zároveň sa vedenie Pošty a.s. obráti aj na Magistrát Hlavného mesta Bratislavy s požiadavkou na pridelenie ďalších parkovacích miest. Z kontextu listu nepriamo vyplýva, že moje prijatie riaditeľom úseku pobočkovej siete a retailového predaja bolo výsledkom môjho prvého listu poslaného na ministerstvo, hoci pri osobnom stretnutí som na túto otázku dostal vyhýbavú odpoveď.

Ďalší list som dostal od podpredsedu Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb Ing. Fľaka. V predchádzajúcom liste mi pán podpredseda napísal, že na pošte vykonali kontrolu a  zistili, že „priemerný čas čakania pri priehradke bol v súlade s Požiadavkami na kvalitu univerzálnej služby (t.j. max. 12 minút), avšak v hraničných hodnotách.

V novom liste mi napísal, že na základe môjho opakovaného podnetu vykonali ďalšiu kontrolu a čuduj sa svete, tentoraz pripustili, že „došlo k pochybeniu, kedy čas čakania pri priehradke bol vyšší ako 12 minút“. Akurát nenapísal, či čakali pol hodiny, tri štvrte, alebo dokonca hodinu, ako som to opakovane zažil na vlastnej koži ja. Pán predseda v liste tvrdí, že to budú riešiť a ďalej pravidelne kontrolovať.

Nuž a ja len dodám (v rámci zachovávania prímeria), že sa teším, ako od 14. júna bude všetko fungovať omnoho lepšie. Či?