Ufóni v Ružinove?

9. septembra 2016, Pavol Fabian, Dianie okolo nás Pokus o humor

IMAG0372

Tento obrázok som nafotil v ružinovskej poliklinike pri výťahoch. Pri každom z nich bol nalepený jeden takýto papier. Odvtedy mi vŕta v hlave, komu sú plagátiky určené?

Psychiatrické ambulancie v budove nie sú, takže kategória návštevníkov s mentálnou poruchou odpadá.

Jestvuje dosť veľká skupina obyvateľstva, na mentálnom úpadku ktorej intenzívne pracujú naše súkromné televízie pomocou rozličných farmárov hľadajúcich ženu a pod., ale žeby im až tak spľundrovali rozum, aby nezvládli ani cestovanie výťahom?

Pre psy nápis asi tiež nebude určený, pretože s havkáčom sa do budovy nesmie a okrem toho tieto tvory vedia čítať len v cirkuse a aj tam je to založené na podvode.

Žeby budovu zvykli navštevovať mimozemšťania? Pre nich by ten nápis mohol mať zmysel, veď v iných galaxiách, či paralelných vesmíroch je možné všetko, vrátane prevrátených fyzikálnych zákonov a mimozemský návštevník polikliniky by sa mohol v budove zle orientovať. Háčik je v tom, že mimozemšťana (okrem toho z Roswellu) ešte nikto nevidel. Teda vlastne pardon – zabudol som na Matoviča! Ale ten sa iste dáva liečiť v Rakúsku.

Takže napokon to vyzerá tak, že ten nápis je určený pre bežného, radového návštevníka polikliniky. Prečo však v takom prípade nevypracovali k tomuto pokynu aj tristostránkový manuál s názornými obrázkami? Mohol by byť k dispozícii hoci na vrátnici.

Inak, moja ambulancia bola na druhom poschodí. Išiel som radšej po schodoch… čo keby som to nezvládol?