Vyhlásenie výsledkov „súťaže“ zašifrovanej v mojom minulom článku

28. septembra 2016, Pavol Fabian, Nezaradené

 

Pred dvomi dňami som tu uverejnil článok s názvom „Okolnosti ulovenia záhadnej krásky v Petrohrade“: TU

Súčasťou článku bola aj akási súťaž, hračka či skôr chyták. Chcel som vedieť, koľko ľudí sa nachytá a odhalí ju.

Na poslednej fotografii spomínaného článku, na ktorej je zobrazená v texte spomínaná tajomná ruská kráska, som uložil odkaz pre tých, ktorí budú pátrať po tvári neznámej. Odkaz pre tých, ktorí budú fotografiu zväčšovať a robiť s ňou rôzne „kejkle“. Neviem síce koľkí z cca 800 čitateľov článku fotku zväčšovali a pátrali, viem však len o jednom, kto odkaz pre čitateľa na fotografii odhalil a  postupoval podľa pokynu na ňom. Dá sa teda povedať, že je to pozorný čitateľ…-)))

A tak mi teraz dovoľte slávnostne vyhlásiť meno víťaza:and-the-winner-is

 

 

Milan1

 

Odmenou za víťazstvo v tejto síce nevyhlásenej, ale predsa len súťaži, ponúkam srdečné pocelovanie na jedno i druhé líce pred naštartovanou vetrieskou (neviem, či sa dá ešte zohnať), prípadne,

ak by Milan1 o tento druh výhry nestál, ponúkam mu, ak bude ochotný prezradiť svoju totožnosť nevyhnutnú pre doručenie výhry, venovať mu podľa výberu jednu z dvoch knižiek, ktoré mi majú vyjsť koncom tohto roka:

Muž, ktorý padol do trhliny, ale nie na hlavu

alebo

Najlepší priateľ Hitlera (o psoch známych majiteľov)