Som uvedomelý a zodpovedný občan!

5. marca 2022, Pavol Fabian, Dianie okolo nás

Som uvedomelý a zodpovedný občan Slovenskej republiky. Rozumiem tomu, čo sa tu deje a preto ako človek chápajúci, že naša vláda a štátne orgány majú teraz plné ruky práce, im ju chcem uľahčiť tým, že sa dobrovoľne hlásim na novovytváranú a takú prepotrebnú čiernu listinu.

S hanbou a opovrhovaním so sebou samým sa priznávam a na čiernu listinu hlásim za to,

Pre úplnosť, (keby sa tie zoznamy nejako rozširovali) dodávam, že som v minulosti navštívil aj krajiny NATO:

Priznávam, že som v minulosti navštívil aj ďalšie krajiny NATO (okrem iných Veľkú Britániu, Španielsko, Portugalsko), ale zoznam území, ktoré oni kolonizovali a kde masívne zabíjali by bol príliš dlhý, než aby som ho sem mohol uviesť.

Našťastie, nikdy som nebol v Spojených štátoch amerických, pretože zoznam území, kde masívne zabíjali a to aj v dobách celkom nedávnych by bol príliš, príliš dlhý a negatívne by to ovplyvnilo rozsah tohto príspevku (i keď by to bolo nesmierne edukatívne!)

 

Hlásim sa teda na čiernu listinu a keby moje previnenia v súvislosti s Ruskom nestačili, pokorne priznávam, že som navštívil aj:

– Irán a v akejsi reštike konzumoval pod obrovským portrétom Ajatoláha Chomejního,

– Čile, kde som sa vyfotografoval s vyobrazením Salvadora Allendeho na múre domu (je to tam na každom kroku)

– Kirgizsko (to uvádzam len pre istotu, pretože tam sú raz americké a raz ruské vojenské základne a dokonca istý čas tam boli americké aj ruské súčasne!)

Keby pracovníkom Komisie na zaraďovanie na čiernu listinu moje priznanie nestačilo, o všetkých uvedených skutočnostiach mám aj bohatý fotografický dôkazový materiál.

S pozdravom

Svetu mier (prostredníctvom dodávok zbraní a nie mierových rokovaní)

Pavol Fabian