Pozor! Medveď na Kačíne!

14. júna 2022, Pavol Fabian, Dianie okolo nás Pokus o humor

Práve som sa vrátil z Kačína. Chodievam tam pravidelne tak raz za týždeň. Pred dvomi rokmi, keď som robil časozbernú fotografiu kačínskeho bufetu Lesanka, chodil som tam takmer každý deň. Čiže, na Kačíne som ako doma.

Nikdy som však nezažil to, čo dnes!

Už keď som sa blížil k Lesanke, upútali moju pozornosť čudné zvuky očividne živočíšneho pôvodu. Veľmi ma to však nevyrušovalo, veď aké zviera už len môžete v Malých Karpatoch stretnúť? Srnca? Daniela? Divú sviňu? A to sú všetko viac-menej neškodné zvieratá, ktoré poľahky odoženiete.

Aké však bolo moje prekvapenie, keď som pri kontajneri s odpadkami  uzrel statného medveďa!

Medveď na Kačíne

Nie som nijaký hrdina, tak som len narýchlo urobil tri fotografie a chystal som sa nebadane na ústup.

Zdola však prichádzali dvaja muži. Neviem, či to boli turisti, zamestnanci ochrany prírody, či priamo zamestnanci ministerstva životného prostredia… Na ich profesné zameranie som usudzoval podľa toho, že sa obaja dohadovali o tom, čo majú dnes na obed v závodnej jedálni Ministerstva životného prostredia. Sotva ten starší z dvojice s odporom, sklamane a najmä hlasno zvolal: „Dnes je tam vegetariánske menü!“, medveď okamžite zdvihol hlavu, zavetril a rozbehol sa smerom do mesta. Predpokladám, že bežal do ministerskej závodnej jedálne na námestí Ľudovíta Štúra (vzdušnou čiarou cca 9 km).

Tak ľudia dávajte pozor! Vegetariáni sa nám pohybujú už aj v Malých Karpatoch!

Medveď na Kačíne

Medveď na Kačíne

Zdroj fotografií: autor textu (všetky fotografie sa po kliknutí na ne zväčšia)