Úvaha o mieri

Pred pár rokmi som čítal seriózny článok o tom, ako akísi vedci zisťovali, ktorý spôsob defekácie je najlepší – čupiačky alebo posediačky. Neviem, či to boli americkí vedci, lebo tí zistili aj to, že koho v noci svrbí riť, tomu ráno smrdia prsty…

Pre náš účel nie je dôležité akej národnosti boli vedci, ktorí to zisťovali. Podstatné je, čo zistili. A zistili, že konať veľkú potrebu po čupiačky je pre zdravý vývoj organizmu to najlepšie. Jednak sa tak vyvinie silnejší brušný lis a tým aj lepší tlak na vyprázdnenie, druhak tlak podporí peristaltiku. Ďalšou výhodou je, že análny otvor sa pri čupení viac rozovrie a tiež to, že čupieť človek dlho nevydrží a nevyvolá si tak hemoroidy. (nemýliť si s Perzeidmi!)

V našom kultúrnom okruhu sa pri defekácii sedí. Väčšina ľudí na svete však zdravo čupí. Čupia národy na východ a juh od nás. Veď sa tomu aj hovorí turecký záchod.

Voľakedy to mali teda ľudia ľahké, stiahli gate a čupli si hocikde. Alebo ani nesťahovali gate, veď v dávnych vekoch boli opásaní len nejakou kožušinou! Gate predsa vymyslel až Bill Gates I. – praprapradedo toho terajšieho Gatesa a nechal si ich patentovať, čím nehorázne zbohatol. No a prvý splachovací záchod vymyslel Angličan W. C. Toilet.

Nie, nie, srandujem, prvý splachovací záchod vymyslel pre britskú kráľovnú Alžbetu I. Angličan John Harrington v roku 1596. Vraj ho odmietla použiť, pretože bol príliš hlučný. A prvý patent na splachovacie WC vydali Alexandrovi Cummingsovi v roku 1775.

Ale nie o tom som chcel.

Chcel som písať o mieri.

S mierom je to totiž ako s tým sraním.

Najlepšie pre človeka je to najjednoduchšie – teda žiadna misa, žiadne dlhé sedenia na nej spojené s mobilovaním a pri archaických používateľov záchoda s čítaním knižky. Najlepšie pre život človeka je obyčajné čupnutie nevyžadujúce si nič!

Tak isto je to aj s mierom!

Mier je to najjednoduchšie čo človek potrebuje!

Netreba nič vymýšľať.

Všetko funguje ku spokojnosti všetkých.

Najlepší spôsob života pre človeka je žiť v mieri.

Napriek tomu všelijakí nespokojenci vytvárajú intrigy, sváry, hádky, bitky a vojny. Tie najdokonalejšie sú až svetové.

Pritom to najjednoduchšie, čo človek potrebuje (okrem čupnutia si) je práve mier.

Americkí, či iní vedci môžu na vedeckých konferenciách polemizovať o tom aké sratie je najlepšie, ale ak na dišputu nepozvú črevo, aký to má zmysel?

K správe MUDr. Kotlára. ..

25.10.2024

Výslednú správu doktora Kotlára som nevidel. Zatiaľ, pokiaľ viem, nevidel ju nikto. Neviem, aké informácie a dôkazy vo svojej správe nazhromaždil. Mám však medicínske vzdelanie a aj preto som sa sám iniciatívne zaujímal o bezpečnosť mRNA vakcín. Musím podotknúť, že som nečerpal zo zdrojov, ktoré bývajú označené ako konšpiračné, ale prelúskal som aj niekoľko [...]

Hlúpneme, či múdrieme?

24.10.2024

Zúčastnil som sa vo svojom živote viacerých certifikovaných inteligenčných testov. Dosiahol som veľmi slušné výsledky. Som členom spoločnosti Mensa, čo je nezisková medzinárodná organizácia združujúca nadpriemerne inteligentných ľudí. Zúčastnil som sa televíznych vedomostných súťaží Milionár a Pokušenie. V Milionárovi som sa dostal za druhú garantovanú [...]

Správa o stave železníc a trochu aj o stave Slovenska

23.10.2024

Pred pár dňami som sa vybral s kamarátkou na cyklovýlet na Záhorie. Naša cieľová železničná stanica bola Senica. Kamarátka je v cestovaní záhoráckymi vlakmi celku ostrieľaná a preto deň vopred volala na prestupovú železničnú stanicu v Kútoch, aby zistila, či na druhý deň nebude na trati do Senice výluka. V poslednom čase sa totiž stáva, že železničiari bez [...]

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku po sčítaní 70 percent okrskov vedie vládnuca strana. Exit poll naznačil víťazstvo opozície

26.10.2024 18:36, aktualizované: 20:15

Exit poll naznačil víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

Beyoncé

Speváčka Beyoncé v kampani podporila Harrisovú. Trump sľúbil rekordnú deportáciu migrantov

26.10.2024 17:09

Nie som tu ako celebrita, nie som tu ako politik. Som tu ako matka, povedala Beyoncé.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 624
Celková čítanosť: 2277184x
Priemerná čítanosť článkov: 3649x

Autor blogu

Kategórie