Založ si blog

Archív: apríl, 2019

Podnet na preverenie regulárnosti volieb č. 3

Počas mesiaca apríl (po prezidentských voľbách) som na blogu uverejnil dva príspevky poukazujúce na dieru vo volebnom zákone, súčasťou ktorých boli aj moje podnety na Štatistický úrad SR a na Štátnu komisiu pre voľby a kontrolu financovania politických strán TU a TU. V diskusii pod článkami sa na mňa spustila od reprezentantov tzv. Slušného Slovenska fandiacich […]

Pokračovanie článku

Podnet na preverenie regulárnosti volieb č. 2

Pred deviatimi dňami som sem napísal blog o mojom podanom podnete týkajúcom sa preverenia regulárnosti prezidentských volieb.TU Strhla sa tu búrlivá diskusia, v ktorej ste ma mnohí označovali za kotlebovca, harabinovca a neviem za čo všetko nechutné ešte… Včera mi prišla odpoveď, zatiaľ len zo Štatistického úradu SR. Štatistický úrad v podstate skonštatoval to, […]

Pokračovanie článku

Ešte jedna správa o volebnom dni

Pretože som človek zodpovedný – veď prvú ženu, ktorá mi povedala, že čaká odo mňa dieťa som si hneď zobral – teda, keďže som človek zodpovedný, prihlásil som sa v týchto prezidentských voľbách za člena okrskovej volebnej komisie. Reku, treba priložiť ruku k dielu budovania našej dementokracie (ako vraví sused). Okrsková volebná komisia – to je tá partia […]

Pokračovanie článku

Podnet na preverenie regulárnosti volieb

Podnet odoslaný Štatistickému úradu a Štátnej komisii pre voľby a kontrolu financovania politických strán: Dobrý deň, zúčastnil som sa volieb ako člen okrskovej volebnej komisie v Bratislave v Starom Meste, volebný okrsok č. 32. Zúčastnil som sa tejto práce prvý raz v živote, ale niektorí moji kolegovia v komisii sa zúčastňujú tejto činnosti pri každých […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 593
Celková čítanosť: 2128126x
Priemerná čítanosť článkov: 3589x

Autor blogu

Kategórie