Založ si blog

Archív: október, 2023

Pár slov o Litve- 1. časť

Nízkonákladová letecká spoločnosť lieta z Bratislavy do Kaunasu za veľmi príjemné peniaze, keď si viete nájsť vhodný termín. Let trvá hodinu a pol, bojovým ukrajinským zónam sa vyhýba dostatočným oblúkom, takže prečo by sa človek nevydal v túto stranu sveta? Kaunaské letisko je o polovicu menšie ako bratislavské, takže je veľmi príjemné. Do mesta sa z letiska […]

Pokračovanie článku

Covid a Prezidentka

Tak to postihlo nakoniec aj mňa. Tri roky som sa covidu úspešne vyhýbal a v stredu dve čiarky ako pri tehotenskom teste! Našťastie, zatiaľ je priebeh mierny, mal som síce horúčky, bolí ma celé telo, ale dá sa. Uchýlil som sa do postele a tam, v tom polo mátožnom nie celkom čulom stave sa mi zachcelo pustiť si na notebooku nejaký film. Najlepšie film, pri ktorom netreba […]

Pokračovanie článku

Pár slov o hríboch, ale nielen o nich

Tak som bol dnes na hríboch. Odišiel som s košíkom a s veľkou plátennou taškou a vrátil som sa s košíkom a s veľkou plátennou taškou. Prešiel som okolo 30 000 krokov po miestach, kde som v minulosti mohol hríby kosiť a nenašiel som ani ťuk! Hovorieva sa, že skúsení hubári majú svoje tajné miesta, ktoré nechcú nikomu prezradiť, pretože tam vždy idú naisto ako […]

Pokračovanie článku

Neskutočné „spravodajstvo“

To je neuveriteľné: na TA3 práve teraz vraj priamy prenos z Prezidentského paláca z poverenia R. Fica na zostavenie vlády. Ukázali asi 30 sekúnd ako sedia Fico s Čaputkou v kreslách a okolo nich hmýrenie novinárov (fototermín) a bol koniec prenosu! Namiesto prenosu dali hodinu starý prejav osoby, ktorú niektorí nazývajú aj prezidentka. Báli sa, čo Fico povie, lebo aj na tých […]

Pokračovanie článku

24 hodín strávených v okrskovej volebnej komisii

Včerajší deň som strávil v jednej bratislavskej okrskovej volebnej komisii. Po dvadsiatej druhej, pri otváraní obálok, som myslel, že ma picne. Z obálok som vyťahoval jeden lístok s Progresívnym Slovenskom za druhým. Presne ich bolo 408. Smer mal u nás 134 hlasov, Hlas 82, KDH 41, SAS 118, OĽANO 34, Demokrati 39, Republika 17, Sme rodina 7, Modrí 4 hlasy. Progresivisti to […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 613
Celková čítanosť: 2215227x
Priemerná čítanosť článkov: 3614x

Autor blogu

Kategórie