Archív: október, 2024

K správe MUDr. Kotlára. ..

Výslednú správu doktora Kotlára som nevidel. Zatiaľ, pokiaľ viem, nevidel ju nikto. Neviem, aké informácie a dôkazy vo svojej správe nazhromaždil. Mám však medicínske vzdelanie a aj preto som sa sám iniciatívne zaujímal o bezpečnosť mRNA vakcín. Musím podotknúť, že som nečerpal zo zdrojov, ktoré bývajú označené ako konšpiračné, ale prelúskal som aj niekoľko […]

Pokračovanie článku

Hlúpneme, či múdrieme?

Zúčastnil som sa vo svojom živote viacerých certifikovaných inteligenčných testov. Dosiahol som veľmi slušné výsledky. Som členom spoločnosti Mensa, čo je nezisková medzinárodná organizácia združujúca nadpriemerne inteligentných ľudí. Zúčastnil som sa televíznych vedomostných súťaží Milionár a Pokušenie. V Milionárovi som sa dostal za druhú garantovanú […]

Pokračovanie článku

Správa o stave železníc a trochu aj o stave Slovenska

Pred pár dňami som sa vybral s kamarátkou na cyklovýlet na Záhorie. Naša cieľová železničná stanica bola Senica. Kamarátka je v cestovaní záhoráckymi vlakmi celku ostrieľaná a preto deň vopred volala na prestupovú železničnú stanicu v Kútoch, aby zistila, či na druhý deň nebude na trati do Senice výluka. V poslednom čase sa totiž stáva, že železničiari bez […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajinci ukázali 'cestu smrti' pri Kursku. Putin: V Kurskej oblasti sme obkľúčili dvetisíc Ukrajincov

ONLINE: Ukrajinci ukázali 'cestu smrti' pri Kursku. Putin: V Kurskej oblasti sme obkľúčili dvetisíc Ukrajincov

25.10.2024 05:30

Zelenskyj dostal informácie z rozviedky, že Moskva čoskoro nasadí vojakov KĽDR na front. Odhalil konkrétny dátum.

Vláda plánuje ušetriť na platoch zdravotníkov desiatky miliónov eur. Aké sú skutočné platy lekárov a sestier?

Vláda plánuje ušetriť na platoch zdravotníkov desiatky miliónov eur. Aké sú skutočné platy lekárov a sestier?

25.10.2024 06:00

Čas do uplynutia ultimáta, ktoré vláde dali zdravotnícki odborári, sa kráti.

Oskar Rózsa: Testujem novú úpravu hymny a mám fantastické odozvy. Každý občan Slovenska ju spozná na prvé počutie

Oskar Rózsa: Testujem novú úpravu hymny a mám fantastické odozvy. Každý občan Slovenska ju spozná na prvé počutie

25.10.2024 07:00

Hudobný skladateľ veci uvádza na pravú mieru. Vysvetľuje, o čo mu išlo pri novej úprave hymny.

Prevrátený kamión, autá na strechách. Masaker na ceste uzavrel diaľnicu D2

Prevrátený kamión, autá na strechách. Masaker na ceste uzavrel diaľnicu D2

25.10.2024 17:46

Diaľnica D2 bola v piatok popoludní na 33. kilometri (päť kilometrov pred výjazdom Malacky) v smere do Českej republiky pre nehodu uzavretá.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 624
Celková čítanosť: 2276628x
Priemerná čítanosť článkov: 3648x

Autor blogu

Kategórie