Založ si blog

Z kapitalizmu mi je na grcanie

Bol som dnes v Onkologickom ústave sv. Alžbety na Heydukovej. Našťastie, nemám žiadnu katastrofálnu diagnózu, len ostrohu na pätovej kosti, ktorá bolí a na jej vyliečenie bola potrebná röntgenoterapia.

Nebudem popisovať stav zariadenia a frustráciu pacientov vo vnútri. Do kolien ma zrazilo čosi úplne iné.

Rovno oproti hlavnému vchodu do Onkologického ústavu vzniklo Parochňové štúdio. Klientov láka najnižšími cenami. A za rohom na Špitálskej je ďalšie…

To už aký žalúdok musí mať podnikateľ, ktorý si práve tam otvoril túto aktivitu?

Z tohto kapitalizmu mi je na grcanie.

Úvaha o mieri

15.06.2024

Pred pár rokmi som čítal seriózny článok o tom, ako akísi vedci zisťovali, ktorý spôsob defekácie je najlepší – čupiačky alebo posediačky. Neviem, či to boli americkí vedci, lebo tí zistili aj to, že koho v noci svrbí riť, tomu ráno smrdia prsty… Pre náš účel nie je dôležité akej národnosti boli vedci, ktorí to zisťovali. Podstatné je, čo zistili. A [...]

Porušovanie volebného zákona? Z čej strany?

11.06.2024

V rôznych druhoch volieb som sa doteraz zúčastnil práce v okrskovej volebnej komisii asi desaťkrát. Vždy to bolo v bratislavskej mestskej časti Staré Mesto. Nikdy som však nemusel ísť za voličmi z prenosnou urnou. Až v týchto eurovoľbách to vyšlo na mňa. Okrem viacerých súkromných bytov som navštívil aj dve zariadenia pre seniorov, či lepšie povedané – domovy [...]

Voľby a hlavné mesto

10.06.2024

Tak, ako v prezidentských voľbách aj v eurovoľbách som bol v okrskovej volebnej komisii v bratislavskom Starom Meste. Výsledky hlasovania v tomto okrsku v oboch prípadoch boli pre človeka môjho zmýšľania mierne deprimujúce. V prezidentských voľbách, čo bola vlastne konfrontácia koalície a opozície, získal v „mojom“ okrsku P. Pellegrini približne 20 percent hlasov a I. [...]

Pellegrini

Pellegrini v Bruseli: Budeme chcieť ponuku pre Šefčoviča a nie sme nadšení Kallasovou

17.06.2024 18:26

Prezident Peter Pellegrini je na summite Bruseli, kde sa rozhoduje o rozdelení hlavných pozícií v Európskej únii.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 603
Celková čítanosť: 2174957x
Priemerná čítanosť článkov: 3607x

Autor blogu

Kategórie