Založ si blog

Staré gumy

Dcéra prezula auto do zimných gúm. Letné doniesla ku mne na uskladnenie. Po týždni si to rozmyslela, vraj sú už príliš staré (veľa nejazdila), budúci rok si kúpi nové. A tak som ich išiel odviezť do OLO, tak ako som pred rokom odviezol svoje a platil (ak sa dobre pamätám) 1 euro za kus.

Včera mi chlapík v OLO oznámil, že oni už pneumatiky neberú. Vraj je nový zákon, podľa ktorého je povinný každý pneuservis zobrať ich zadarmo.

Cestou z OLO som sa zastavil v dvoch najbližší­ch, na ktoré som natrafil. V prvom bol mechanik ochotný gumy prevziať. Potešil som sa. Potom povedal sumu: 20 euro za kus.

Musel som sa veľmi držať, aby som vo vete „či mu nešibe?“ nepoužil iné, omnoho vulgárnejšie slovo.

V ďalšom pneuservise ma chlapí­k rovno poslal do prdele.

Tak som cez celé mesto išiel do „môjho“ servisu. Ani tu chlapí­k nebol nadšený˝, ale gumy zobral: „ale len preto, že k nemu dlho chodí­m…“

Niekto sa tu čuduje, že staré pneumatiky bežne nachádzame hocikde v lese?

Zážitok z dnešného dňa. . .

25.04.2024

Vybral som sa dnes na Miestny úrad Bratislava – Staré Mesto, aby som tam, ako budúci člen okrskovej volebnej komisie v eurovoľbách, podpísal potrebné dokumenty. Prechádzal som cez Hviezdoslavovo námestie a už diaľky som zbadal pred americkou ambasádou veľký zhluk ľudí. Prekvapilo ma to, pretože som nevedel o žiadnej protestnej, ani inej akcii a väčšinou o nich [...]

O Pelleho víťazstve

07.04.2024

Treba povedať, že Pellegriniho víťazstvo bolo napriek očakávaniam a odhadom výrazné! A bolo by bývalo omnoho, omnoho výraznejšie, ak by sa na Slovensku viedla normálna demokratická a slušná predvolebná kampaň. To, čo prevádzal Matovič tesne pred volebným dňom, bolo to najhlbšie dno a mne sa z neho chcelo naozaj zvracať. Ukázalo sa, že najväčším homofóbom na [...]

O Pelém a o hre proti nemu

05.04.2024

Keďže sme dnes v období volebného moratória, nejdem písať politizujúce články podporujúceho niektorého z kandidátov. Nechcem porušovať zákon. Vo svojom dnešnom príspevku sa chcem venovať najlepšiemu futbalistovi všetkých čias, Brazílčanovi Pelému (Edson Arantes do Nascimento). Uvediem krátky citát z autobiografickej knižky skvelého českého [...]

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 593
Celková čítanosť: 2129399x
Priemerná čítanosť článkov: 3591x

Autor blogu

Kategórie