Založ si blog

Geniálny, dosiaľ nikde nepublikovaný a najmä 100%-ný spôsob ako uniknúť covidu – 19

Nejde o žiadny hoax, nemá to nič spoločné s neistým ivermektínom a predsa je to zaručene úspešné!

Sám som sa už na to dal!

Viac informácií v priloženom dokumente (ak naň kliknete, zväčší sa)


Úvaha o mieri

15.06.2024

Pred pár rokmi som čítal seriózny článok o tom, ako akísi vedci zisťovali, ktorý spôsob defekácie je najlepší – čupiačky alebo posediačky. Neviem, či to boli americkí vedci, lebo tí zistili aj to, že koho v noci svrbí riť, tomu ráno smrdia prsty… Pre náš účel nie je dôležité akej národnosti boli vedci, ktorí to zisťovali. Podstatné je, čo zistili. A [...]

Porušovanie volebného zákona? Z čej strany?

11.06.2024

V rôznych druhoch volieb som sa doteraz zúčastnil práce v okrskovej volebnej komisii asi desaťkrát. Vždy to bolo v bratislavskej mestskej časti Staré Mesto. Nikdy som však nemusel ísť za voličmi z prenosnou urnou. Až v týchto eurovoľbách to vyšlo na mňa. Okrem viacerých súkromných bytov som navštívil aj dve zariadenia pre seniorov, či lepšie povedané – domovy [...]

Voľby a hlavné mesto

10.06.2024

Tak, ako v prezidentských voľbách aj v eurovoľbách som bol v okrskovej volebnej komisii v bratislavskom Starom Meste. Výsledky hlasovania v tomto okrsku v oboch prípadoch boli pre človeka môjho zmýšľania mierne deprimujúce. V prezidentských voľbách, čo bola vlastne konfrontácia koalície a opozície, získal v „mojom“ okrsku P. Pellegrini približne 20 percent hlasov a I. [...]

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini ako vrchný veliteľ ozbrojených síl: Vojakom nerozkáže, no môže vyhlásiť vojnu

17.06.2024 08:00

Peter Pellegrini sa od sobotňajšieho poludnia nestal len prezidentom Slovenska, ale aj vrchným veliteľom ozbrojených síl.

Peter Pellegrini, slávnostný obed, inaugurácia

Pellegrini bude iný prezident ako Čaputová. S čím prichádza a kam budú smerovať jeho prvé kroky?

17.06.2024 07:00

Kým prezidentka Čaputová niesla do palácu odkaz právneho štátu či témy spojené so životným prostredím, Pellegrini prináša témy mieru a upokojenia.

vojna na Ukrajine, mierový summit, Švajčiarsko, Giorgia Meloniová

ONLINE: Meloniová: Ak Rusko neprijme mierové podmienky, prinútime ho. Hrozí Ukrajincom elektrina len na pár hodín denne?

17.06.2024 06:25, aktualizované: 07:00

Ak Rusko nebude súhlasiť s podmienkami mierového summitu, prinútime ho, aby sa vzdalo, tvrdí talianska premiérka Georgia Meloniová.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 603
Celková čítanosť: 2174706x
Priemerná čítanosť článkov: 3606x

Autor blogu

Kategórie