K správe MUDr. Kotlára. ..

Výslednú správu doktora Kotlára som nevidel. Zatiaľ, pokiaľ viem, nevidel ju nikto. Neviem, aké informácie a dôkazy vo svojej správe nazhromaždil. Mám však medicínske vzdelanie a aj preto som sa sám iniciatívne zaujímal o bezpečnosť mRNA vakcín.
Musím podotknúť, že som nečerpal zo zdrojov, ktoré bývajú označené ako konšpiračné, ale prelúskal som aj niekoľko cudzojazyčných textov uverejnených v serióznych zahraničných vedeckých časopisoch. Nie som síce mikrobiológ, virológ, či imunológ a nie všetkému z toho, čo som sa dočítal som celkom porozumel, ale napriek tomu mi moje vzdelanie umožnilo pochopiť, že otázka bezpečnosti mMRNA vakcín nie je jednoznačná. Jestvuje množstvo argumentov a podozrení o tom, že tieto vakcíny môžu ohrozovať zdravie, či dokonca život recipienta.
Priznávam sa, že aj ja som trikrát zaočkovaný. Podľahol som trochu obavám pred pandémiou a aj túžbe cestovať. Dnes by som si už ďalšiu dávku mRNA vakcíny určite pichnúť nedal.
Predvčerom som v televízii TA3 zazrel záverečné obrazy z diskusie medzi nezaradenou poslankyňou Holečkovou a poslancom Michelkom. Michelko sa nechcel vyjadrovať k správe doktora Kotlára, pretože správne zdôvodňoval, že nemá na to medicínske vzdelanie. Skrátka mu neprináleží, aby sa vyjadroval k odbornosti, ktorej nerozumie. Pani poslankyňa Holečková napriek tomu na neho naliehala:
„Veď použite sedliacky rozum! Vy ho predsa máte! Tak ho použite! Je možné, aby Kotlárove bludy boli pravdou?“
(Priznávam, nie je to celkom presný citát, ale zmysel je zachovaný)
Nuž k tomu môžem napísať len toľko, že toto predsa nie je otázka sedliackeho rozumu! Ak v tejto otázke argumentuje pani Holečková sedliackym rozumom, to len dokazuje, aká je hlúpa!
Možno sa teraz v očiach mnohých zaradím na stranu konšpirátorov, ale všetkým odporúčam naštudovať si prípad Contergan. My starší si ho pamätáme, mladší, ak majú záujem, môžu sa doučiť.
Na internete sa dajú o ňom dohľadať viaceré články. Za všetky uvediem len jeden, i keď nie je celkom podrobný, najmä v časti vysvetľujúcej, aký dlhý a náročný bol boj osamelej osoby proti farmaceutickému molochu, kým vyšla najavo pravda.
Contergan (účinná látka talidomid) bol sedatívny liek vyvinutý nemeckou firmou Chemie Grünenthal. Používal sa prakticky na celom svete. A spôsobil tisíckam novorodencov fatálne deformácie hrudných a panvových končatín. Zasial množstvo nešťastia do mnohých rodín. Trvalo takmer 6 rokov(!) od uvedenia conterganu na trh, kým, najmä vďaka odvážnej a nekompromisnej farmakologičke dr. Frances Kelseyovej liek zakázali. Jej príbeh trochu pripomína pozíciu dr. Kotlára.
Vakcína Comirnaty od Pfizera bola na európsky trh uvedená v decembri 2020. Odvtedy neplynuli ešte ani štyri roky.
Zatiaľ by som na mieste pani poslankyne Holečkovej a aj ďalších politikov, novinárov a „mienkotvorných“ ľudí bez patričného vzdelania, vyjadrujúcich sa nekompetentne k vakcíne radšej mlčal.
Je pokojne možné, že už o rok, o dva tu budeme mať novú celosvetovú aféru typu Contergan II.

Hlúpneme, či múdrieme?

24.10.2024

Zúčastnil som sa vo svojom živote viacerých certifikovaných inteligenčných testov. Dosiahol som veľmi slušné výsledky. Som členom spoločnosti Mensa, čo je nezisková medzinárodná organizácia združujúca nadpriemerne inteligentných ľudí. Zúčastnil som sa televíznych vedomostných súťaží Milionár a Pokušenie. V Milionárovi som sa dostal za druhú garantovanú [...]

Správa o stave železníc a trochu aj o stave Slovenska

23.10.2024

Pred pár dňami som sa vybral s kamarátkou na cyklovýlet na Záhorie. Naša cieľová železničná stanica bola Senica. Kamarátka je v cestovaní záhoráckymi vlakmi celku ostrieľaná a preto deň vopred volala na prestupovú železničnú stanicu v Kútoch, aby zistila, či na druhý deň nebude na trati do Senice výluka. V poslednom čase sa totiž stáva, že železničiari bez [...]

Správa o ceste do Česka – 5. časť

23.08.2024

Ďalšia trasa nás viedla okolo sútoku Labe s Cidlinou, potom okolo poľnohospodárskeho areálu zameraného na pestovanie ovocia, kde na jednej z hál veľký plagát lákal na výstavu melónov. Rád by som sa tam bol býval pozrel, pretože ja poznám len žltý a červený! Neviem si dobre predstaviť, čo na takej výstave môže byť vystavované iné… čas nám však nedovolil [...]

koláž, fotky, mReportér

Málo známy hrad sa týči na severe Slovenska. Veľa ľudí ho nepozná, no zábery ukážu jeho krásu

26.10.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Chán Júnis, Gaza

Izraelské drony v Gaze zabil najmenej 12 ľudí čakajúcich na humanitárnu pomoc

25.10.2024 20:50

Najmenej 12 osôb zomrelo pri piatkovom útoku izraelských dronov na skupinu ľudí čakajúcich na humanitárnu pomoc na severe Pásma Gazy.

Donald Trump, Kamala Harrisová, predvolebná debata

Ani Donald, ani Kamala. Vplyvný Washington Post nepodporí žiadneho kandidáta, prvýkrát od roku 1976

25.10.2024 19:45

Vplyvný americký denník The Washington Post oznámil, že v nadchádzajúcich prezidentských voľbách v USA nepodporí žiadneho kandidáta.

VšZP sídlo

Štátna VšZP pripúšťa, že nepredĺži zmluvu s psychiatrickou nemocnicou v Pezinku

25.10.2024 18:46

VšZP pripúšťa možnosť, že od novembra nebude pokračovať v zmluvnom vzťahu so Psychiatrickou nemocnicou Philippa Pinela v Pezinku.

Pavol Fabian

o cestovaní, o horách, o knižkách, o hocičom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 624
Celková čítanosť: 2276635x
Priemerná čítanosť článkov: 3648x

Autor blogu

Kategórie